Zapraszamy także na oficjalną stronę Agencji PR EMPEMEDIA: www.empemedia.pl
10 trendów związanych z alkoholem w 2023 roku
Na rynku alkoholowym co i raz pojawiają się nowości, z których niektóre przeobrażają się w trendy. Wybraliśmy kilka produktów i zjawisk, które mają szansę mocno zaistnieć właśnie w 2023 roku!
Biznes
2023-02-03, 15:07
Co się dzieje, zanim paczka trafi do klienta?
Jaką drogę przebywa produkt, zanim trafi do rąk klienta? Na co dzień rzadko się nad tym zastanawiamy i przeważnie nie musimy. Dobrze jednak mieć świadomość tego, jak wiele kroków wiąże się z dostawą każdej kolejnej paczki.
Biznes
2023-01-30, 12:56
Wino musujące – modne nie tylko w karnawale
Z roku na rok rośnie popularność win musujących. Dotychczas kojarzone głównie z okresem karnawałowym, na stałe wkroczyło do życia Polaków. Co ciekawe, także w sezonie letnim. Czemu bąbelki zawdzięczają tak wielką popularność?
Biznes
2023-01-05, 14:07
Kupują wino, ale go nie piją – inwestowanie w wino
Większość ludzi, którzy kupują wino, chce go spróbować. Są jednak i tacy, którzy na wino wydają grube pieniądze, a potem nawet nie oglądają kupionych butelek. Wolą wybrać wino niż akcje, bo fermentowany napój z winogron może przynieść większe zyski, na dodatek nieopodatkowane!
Biznes
2022-12-22, 13:29
Czy warto personalizować prezenty dla pracowników?
Okres świąteczny to również w firmach czas podsumowań oraz spotkań z pracownikami. W wielu organizacjach rozdawane są paczki, a czasem też nagrody finansowe. A gdyby tak spersonalizować prezenty i każdemu pracownikowi podarować coś innego?
Biznes
2022-12-21, 15:00
Jak usprawnić logistykę (nie tylko) przed świętami?
Co jest najgorsze w prowadzeniu biznesu? Pomijając podatki i niespójne przepisy, dużym problemem bywa również sezonowość. I mowa nie tylko o hotelach, gastronomii, czy sprzedaży choinek. Zmienność popytu w ciągu roku to standard także w wielu sklepach internetowych i nie tylko.
Biznes
2022-12-21, 14:40
Profilowanie klientów – czemu służy i czy jest legalne?
Klienci – choć zazwyczaj nie zdają sobie z tego sprawy – są bardzo często dzieleni na segmenty i profilowani. Firmy robią to do celów analitycznych, ale i marketingowych. Ostatecznym celem jest lepsze dopasowanie oferty do potrzeb konkretnych grup klientów, a w konsekwencji – większa sprzedaż.
Biznes
2022-12-09, 10:22
Jak firma może dbać o pracowników?
Po co firma ma dbać o dobre relacje z pracownikami? Po co ma dążyć do zwiększania ich satysfakcji z pracy? Tak naprawdę nie ma jednego powodu – jest ich wiele. Wszystkie jednak da się podsumować bardzo krótko: bo to się opłaca!
Biznes
2022-12-02, 13:42
Jakie wina kupują Polacy? Także niemieckie i czeskie!
Kiedy myślimy o krajach winiarskich, na myśl przychodzą nam takie państwa jak Francja, Włochy, czy Hiszpania. Gdy jednak spojrzymy na wybory zakupowe Polaków, okaże się, że bardzo chętnie sięgamy także po wina z Gruzji, Mołdawii, a nawet z Niemiec i z Czech.
Biznes
2022-11-21, 10:35
Kafeteryjne motywowanie pracowników – na czym polega?
Żadna dodatkowa nagroda nie zastąpi wynagrodzenia finansowego, niezbędnego do zaspokojenia potrzeb pracownika oraz jego rodziny. Uczciwa pensja to podstawa, ale z drugiej strony, w dłuższej perspektywie nie zwiększa motywacji. Kafeteryjny system wynagrodzeń może przynieść dużo lepsze efekty.
Biznes
2022-11-10, 11:07
Czy Turcja zastąpi Chiny? Kryzys wymusza zmiany w biznesie
Pierwsza przyszła pandemia. Choć mocno dotknęła gastronomię i hotelarstwo, to niektóre branże, np. logistyka i e-commerce, potrafiły zmienić to zagrożenie w sukces. Potem jednak przyszły plagi kolejne: wojna w Ukrainie, inflacja i kryzys energetyczny… Co to oznacza dla biznesu?
2022-10-28, 10:23
Jak wejść do sieci handlowej?
Zdecydowana większość producentów i importerów żywności oraz tzw. chemii domowej jest obecna lub chciałaby zaistnieć w popularnych sieciach handlowych. Korzyść jest oczywista – stały dostęp do ogromnej rzeszy konsumentów. By to jednak było możliwe, trzeba spełnić surowe wymagania jakościowe, organizacyjne, a nawet logistyczne.
Biznes
2022-10-20, 14:59
Marketing i programy lojalnościowe warto zautomatyzować
Obsługa klienta jest niezwykle czasochłonna, ale to nie jedyny powód, by w biznesie zacząć wykorzystywać automatyzacje. Sprawdzą się one także w marketingu, a nawet w programach lojalnościowych.
Biznes
2022-10-13, 17:52
Jak zmienia się branża tytoniowa w Polsce
Polska branża tytoniowa jest drugą co do wielkości w UE! Tyle, że polscy producenci koncentrują się na tradycyjnych papierosach, a wśród palaczy nastąpiła technologiczna rewolucja. Czy prawo za nią nadąża?
Biznes
2022-09-30, 11:31
Średnie firmy też chcą eko-transformacji
Przyzwyczailiśmy się już do tego, że duże, międzynarodowe korporacje prowadzą działania z obszaru CSR. Ale idee związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu obecnie są coraz popularniejsze także w mniejszych przedsiębiorstwach. One także przeprowadzają eko-transformacje.
Biznes
2022-09-16, 12:00
Jak sprzedawać więcej? Stwórz program partnerski
Firmy prowadzą sprzedaż rozmaitymi kanałami – poprzez strony internetowe, placówki, czy też z pomocą handlowców w terenie. Ale jest jeszcze jeden sposób na zwiększenie sprzedaży. Program partnerski pozwala skorzystać z pomocy osób z zewnątrz, a więc bez powiększania zespołu handlowców.
Biznes
2022-09-02, 15:42
Jak to możliwe, że fałszywe wina trafiają do sprzedaży?
Wino towarzyszy ludzkości od zawsze, a popyt na nie z roku na rok jeszcze rośnie. Niestety, są tacy, którzy próbują to wykorzystać w nieuczciwy sposób, bogacąc się na sprzedaży fałszowanych win.
2022-08-26, 12:03
Jak nie tracić klientów w świecie bez cookies?
Rok 2023 ma oznaczać koniec plików cookies, jakie znamy. Zaostrzone zasady ochrony prywatności sprawiają, że marki nie mogą poprzestawać na zbieraniu anonimowych danych. Dane muszą być przekazywane dobrowolnie i świadomie, a w tym mogą pomóc subskrypcje i programy lojalnościowe.
Biznes
2022-08-19, 12:05
Sprawny co-packing przyspiesza e-commerce
Trzeba być coraz szybszym, coraz sprawniejszym, aby nie zostać w tyle stawki. Nie chodzi tu jednak o sportowy maraton. To sprzedawcy ścigają się między sobą, podczas gdy dopingujący ich klienci krzyczą: „Szybciej! Jeszcze szybciej!”.
Biznes
2022-08-05, 11:27
Już nie tylko wódka. Jakie alkohole wybierają Polacy?
Najpopularniejsze alkohole na świecie to w kolejności: piwo, wino oraz baijiu, czyli chiński odpowiednik wódki. W Polsce, wśród alkoholi mocnych wódka nadal wiedzie prym, ale inne trunki depczą jej po piętach.
Biznes
2022-07-29, 12:55
Po co chodzimy do sklepów, skoro wszystko możemy kupić przez internet?
Wiele się ostatnio pisze i mówi o tym, że e-commerce w Polsce nieustannie rośnie. Nie oznacza to jednak, że przestajemy odwiedzać sklepy stacjonarne! Tyle, że dziś ich rola się zmienia i one także muszą iść z duchem czasu, by pozostały atrakcyjne dla klientów.
Biznes
2022-07-15, 16:47
Jak wzrost cen wpłynie na rynek alkoholi?
Początek roku jak zwykle przyniósł podwyżkę stawek akcyzy na alkohol. Ale na tym się nie skończyło! Wojna w Ukrainie, galopująca inflacja a w konsekwencji wyższe koszty energii i surowców to kolejne przyczyny drożejących alkoholi.
Biznes
2022-07-08, 11:56
Grywalizacja – klienci chcą się bawić
Programów lojalnościowych jest dziś na rynku tak dużo, że kupujący nie są w stanie uczestniczyć we wszystkich. Aby zaangażować klientów, najlepiej skłonić ich do zabawy. Temu właśnie służą mechanizmy określane mianem grywalizacji.
Biznes
2022-07-01, 13:11
Ile wina w winie? Wkrótce będzie to jawne
Choć Unia Europejska wprowadziła przepisy, na mocy których producenci win powinni informować na etykietach o składzie swoich trunków, na butelkach zmian jeszcze nie widać. A przecież w winie znajdziemy nie tylko sfermentowany sok z winogron!
Styl życia
2022-06-10, 12:54
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.