Zapraszamy także na oficjalną stronę Agencji PR EMPEMEDIA: www.empemedia.pl
Polacy piją inaczej – 6 powodów
Wiele danych wskazuje na to, że Polacy rezygnują z mocnych alkoholi, decydując się na napoje lżejsze lub pozbawione procentów. Wynikać to może z kilku powodów, a inflacja jest tylko jednym z nich.
Biznes
2023-12-15, 12:03
Wielkie zakupy nie muszą być wielkim problemem
Dla wielu Polaków zakupy internetowe stały się codziennością. Zamawianie ubrań, zabawek czy elektroniki, a coraz częściej także usług, przychodzi nam z łatwością. Ale czy tak samo chętnie zamawiamy w sieci meble, czy sprzęt ogrodowy? Dużych gabarytów obawiają się zarówno klienci, jak i sklepy.
Biznes
2023-12-08, 12:21
Roboty i drony czekają tuż za rogiem
Bardzo szybko przyzwyczajamy się do dobrego. Aż trudno nam uwierzyć, że kiedyś mogło być inaczej! Tak też jest w obszarze transportu i logistyki. W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża TSL przeszła ogromną transformację, a obecnie do gry wkraczają roboty i drony. Jaką drogę przeszła logistyka i co nas czeka?
Biznes
2023-11-16, 13:14
Przedsiębiorcy uciekają przed ZUS-em w spółki z o.o.
Coraz częściej zdarza się, że przedsiębiorcy rezygnują z jednoosobowej działalności gospodarczej (JDG), by założyć spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością (sp. z o.o.). Czy jednak faktycznie wybór takiej formy prawnej może się opłacać przy niewielkiej skali działalności?
Biznes
2023-10-26, 17:00
Luksusowe alkohole – w kryzysie sprzedają się lepiej
Wydawałoby się, że pandemia zahamowała wzrost rynku dóbr luksusowych, w tym droższych alkoholi. Okazało się jednak, że rynek po lekkiej stagnacji ruszył z kopyta, bowiem branża luksusu, jak żadna inna, jest wyjątkowo odporna na kryzysy gospodarcze.
Biznes
2023-10-20, 14:16
Raportowanie ESG – czy polskie firmy są już gotowe?
Przeciętnemu Kowalskiemu skrót ESG zapewne niewiele mówi. Jednak w niektórych firmach hasło to wzbudza popłoch i panikę. Już w 2024 roku unijny obowiązek raportowania obejmie duże firmy, ale w praktyce może mieć wpływ nawet na te najmniejsze.
Biznes
2023-10-13, 12:38
Marketing także potrzebuje logistyki
Producenci i dystrybutorzy wypełniają półki w dyskontach, supermarketach i hipermarketach swoimi towarami. To jednak nie wystarczy. Na sprzedaż w sieciach handlowych wpływają także materiały marketingowe. Je również trzeba magazynować, transportować, a często również montować w sklepach.
Biznes
2023-09-19, 18:07
Ile alkoholu można przywieźć z zagranicy?
Co najlepiej przypominać będzie smak wakacji? Oczywiście regionalne smakołyki. Trzeba jednak uważać co i z jakiego kraju przywozimy, bowiem zamiast radosnych wspomnień może czekać nas niesmak. Szczególnie, jeśli taką pamiątką ma być alkohol.
Styl życia
2023-09-12, 12:28
Jak obniżyć koszty prowadzenia sklepu internetowego?
Silna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi oraz sprzedawcami z platform e-commerce wpływa na niskie marże. Z drugiej strony, inflacja sprawia, że klienci kupują mniej. E-sprzedawcy znaleźli się pod presją, która zmusza ich do jeszcze aktywniejszego szukania oszczędności.
Biznes
2023-09-08, 11:12
Co się dzieje na polskim rynku alkoholi?
Przez dwa pierwsze miesiące 2023 r. wyprodukowano w Polsce 112 tys. hektolitrów wódki. To najmniej od dziewięciu lat. Czy Polacy piją mniej? A może na rynek alkoholi większy wpływ mają inne czynniki?
Biznes
2023-08-03, 16:09
Omnichannel – najbezpieczniejszy handel
Czy czas e-commerce już się skończył? Nic na to nie wskazuje. Według pesymistycznych scenariuszy sprzedaż internetowa może w najbliższym czasie rosnąć wolniej. Jednak wolniejszy wzrost to nadal rozwój! Poza tym e-handel można łączyć ze sprzedażą stacjonarną, dywersyfikując ryzyko.
Biznes
2023-07-28, 12:26
Opakowanie alkoholu – zdobi i informuje
Nie oceniaj książki po okładce, a alkoholu po opakowaniu. Oczywista prawda, a jednak to właśnie opakowanie może nie tylko wskazywać na markę, ale też wywoływać w kliencie odpowiednie emocje. Opakowania są więc ważne, choć nie każdy wie, że producenci nie mają pełnej dowolności w ich stosowaniu.
Biznes
2023-07-14, 12:29
Gdy sklepy potrzebują pomocy
Sprowadzić towar i sprzedać – do tego w oczach wielu klientów sprowadza się działalność sklepu. W praktyce jednak sieci handlowe muszą mierzyć się z całą masą codziennych wyzwań. Jest ich tak wiele, że coraz częściej decydują się na współpracę z innymi firmami, by te wyręczyły je w części zadań.
2023-06-22, 14:03
Alkohol z oznaczeniem – mocna marka promującą region
Przy zakupie alkoholu klient bardzo często kieruje się nie nazwą producenta, ale pochodzeniem danego trunku. I tak jak francuska Szampania słynie z Szampana, tak różne kraje i regiony mają swoje własne, kojarzone z nimi marki alkoholi.
Biznes
2023-06-16, 11:45
Relokacja biznesu do Polski – czy to ma sens?
W obliczu pandemii oraz wojny w Ukrainie przedstawiciele biznesu zrozumieli, że najbezpieczniej jest wtedy, gdy zakłady produkcyjne i centra dystrybucji znajdują się blisko bezpiecznych rynków zbytu. Relokacja biznesu nie jest łatwa, ale coraz więcej firm podejmuje to wyzwanie.
Biznes
2023-06-09, 12:20
Logistyka alkoholi to więcej niż transport i magazynowanie
Może się wydawać, że wino to towar taki sam jak każdy inny. A jednak, w odniesieniu do alkoholu przepisy są dużo bardziej skomplikowane. W efekcie organizacja magazynowania i transportu wina, piwa lub napojów spirytusowych wymaga szczególnej ostrożności – i to pod każdym względem!
Biznes
2023-05-12, 16:38
Co się dzieje z rynkiem magazynowym w Polsce?
Jak to możliwe, że pomimo rosnącej inflacji oraz trwającego kryzysu gospodarczego, w Polsce zaczyna brakować powierzchni magazynowej? Jest to konsekwencją wielu zjawisk, z którymi mieliśmy do czynienia w ostatnich dwóch latach. W ich efekcie rynek magazynowy mocno się zmienia!
Biznes
2023-05-05, 12:22
Gdy klient dostaje rabat, hotel lub restauracja na tym zarabia – jak to możliwe?
Gdyby programy lojalnościowe nie były skuteczne, nie spotykalibyśmy ich w tak wielu firmach. Tymczasem z systemami nagradzania stałych klientów zetknąć możemy się nie tylko w sklepach, ale także w hotelach i restauracjach. Jak to możliwe, że to im się opłaca?
Biznes
2023-04-06, 11:44
Jak przygotować kartę win dla restauracji?
Dobrze skonstruowana karta win jest niezmiernie ważnym elementem każdej restauracji. Interesujące wina mogą przyciągać gości i pozytywnie wpływać na rentowność lokalu. Na co zwrócić uwagę przygotowując kartę win?
Biznes
2023-04-03, 16:01
6 pomysłów dla biznesu na czas kryzysu
Choć czasy mamy trudne, większość firm wciąż radzi sobie całkiem nieźle, a są i takie, które szukają okazji do dalszego rozwoju. Co mogą zrobić, by przejść przez obecny kryzys bez większych problemów? Szukanie oszczędności to nie jedyne rozwiązanie.
Biznes
2023-03-31, 11:43
Jak zmotywować handlowca?
Tęgie umysły głowią się nieustannie, jak sprawić, by handlowcy uzyskiwali lepsze wyniki sprzedaży. W tej pracy niezwykle ważne jest zaangażowanie i inicjatywa samego pracownika, stąd popularność rozmaitych systemów premiowania i motywowania. Co można zrobić, by handlowcowi chciało się bardziej?
Biznes
2023-03-10, 12:22
Praca bez znajomości języka – czy to możliwe?
Znajomość języków obcych z pewnością ułatwia znalezienie pracy za granicą. Czy jednak koniecznie musimy znać język kraju, w którym zamierzamy pracować? Okazuje się, że nie jest to warunek niezbędny.
Biznes
2023-03-07, 12:27
Co zmienia się w prawie dla branży alkoholowej?
Zmiany w stawkach akcyzy tradycyjnie wchodzą w życie wraz z nowym rokiem. Ale 2023 rok dla firm z branży alkoholowej oznacza wiele więcej zmian prawnych. Niektóre zresztą będą istotne także dla przedsiębiorców z innych branż.
Biznes
2023-03-06, 12:28
Frontem do klienta – czym kuszą sklepy?
Dlaczego w sklepach stacjonarnych tak wiele spotykamy rozmaitych reklam, wysepek z produktami lub innych ekspozytorów produktów? Ponieważ właśnie tam rozgrywa się ostateczna bitwa o portfele klientów. A do tej walki coraz częściej zaprzęgana jest nowoczesna technologia!
Biznes
2023-03-03, 12:08
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.