Zapraszamy także na oficjalną stronę Agencji PR EMPEMEDIA: www.empemedia.pl
Jak rozwija się rynek polskich win?
Z roku na rok mamy w Polsce coraz więcej winnic! Nowe przepisy sprzyjają małym producentom wina, a Polacy chętnie uczestniczą w degustacjach oraz innych wydarzeniach organizowanych przez winiarzy. Może więc stoimy u progu „rewolucji” i już wkrótce nastanie prawdziwa moda na polskie wino?
Biznes
2022-03-15, 14:22
6 sposobów, aby firma była odporniejsza na kryzysy
Obecnie przedsiębiorstwa muszą radzić sobie z ogromną niepewnością. Za nami dwa lata pandemii, a przed nami skutki szalejącej inflacji i zmian podatkowych. To, co mogą robić firmy, by uodpornić się na przyszłe kryzysy, to m.in. dążyć do lepszej organizacji procesów produkcji, transportu i magazynowania.
Biznes
2022-03-11, 11:51
Jakie benefity i programy zmotywują pracowników?
Programy lojalnościowe zwykle kojarzą się z akcjami dla klientów. Jednak po niewielkiej modyfikacji, na podobnych zasadach możemy oprzeć program motywacyjny dla pracowników. Pracownicy również mogą zbierać punkty i odbierać nagrody, choć oczywiście możliwości jest znacznie więcej.
Biznes
2022-03-09, 10:05
Co zmieni nowa ustawa winiarska?
Już wkrótce wejdzie w życie nowa ustawa o wyrobach winiarskich, która ma kompleksowo uregulować kwestie dotyczące produkcji win, ale także innych wyrobów alkoholowych, takich jak miody czy cydry. Czy ustawa okaże się ułatwieniem dla producentów?
Biznes
2022-02-17, 17:53
15 trendów w marketingu w 2022 roku
Jakie trendy są na fali wznoszącej w marketingu na początku 2022 roku? W jakim kierunku warto patrzeć, by znaleźć inspirujące możliwości? Oto 15 trendów, które mogą okazać się kluczowe w działaniach marketingowych wielu firm w najbliższych miesiącach.
Biznes
2022-02-11, 17:21
Programy lojalnościowe w 2022 r. – jakie są trendy?
Programy lojalnościowe idą z duchem czasu. Niegdyś kojarzyły się z papierowymi katalogami ze stacji paliw, teraz o wiele częściej mają postać wszechstronnych aplikacji. Jakie trendy przybiorą na sile w 2022 roku?
Biznes
2022-02-04, 12:26
Jak pandemia wpłynęła na rynek alkoholi?
Pandemia towarzyszy nam już drugi rok i choć tego nie chcemy, oddziałuje na nasze życie. Zmniejszenie liczby hucznych imprez wpłynęło na trendy zakupowe. Jednak na rynek alkoholi miały wpływ i inne czynniki – zarówno prawne, jak i pogodowe. Co się zmieniło i czego możemy się spodziewać w 2022 roku?
Biznes
2022-01-21, 13:18
Program lojalnościowy w małej firmie – w 6 krokach
Firmę tworzą pracownicy, jednak utrzymują klienci. Bez nich nasz biznes nie istnieje. Dlatego tak ważne jest zarówno pozyskiwanie nowych, jak i zatrzymanie dotychczasowych kupujących. Te dwa cele można połączyć w jedno za pomocą programu lojalnościowego.
Biznes
2022-01-14, 13:14
Już czas na e-commerce w dużym rozmiarze
Konkurencja w handlu internetowym jest dziś bardzo silna. Tłok na platformach sprzedażowych sprawia, że marże spadają do symbolicznych wartości i bez dużych obrotów w wielu branżach nie ma co myśleć o zyskach. Wyjątkiem są te produkty, które do niedawna były omijane zarówno przez sprzedawców, jak i klientów.
Biznes
2022-01-07, 13:54
Czy alkohol to dobry pomysł na prezent?
Butelka z trunkiem może być zarówno bardzo trafionym, jak i zupełnie niestosownym prezentem. Ważne jest zarówno to, co wręczamy, w jakich okolicznościach, jak i komu. Dlatego przed podarowaniem wina lub whisky, warto wcześniej pomyśleć, jak taki prezent może zostać odebrany.
Styl życia
2021-12-28, 14:41
Co zamiast paczki ze słodyczami dla pracowników?
W czasach PRL paczki świąteczne bywały wyczekiwane przez pracowników. Można w nich było znaleźć słodycze i egzotyczne owoce, często niedostępne w zwykłych sklepach. Dziś jednak prezent tego typu nie wzbudzi już emocji, a jeśli pracodawca chce sprawić przyjemność pracownikom, powinien postarać się bardziej.
Biznes
2021-12-10, 12:13
Jak przyciągnąć klientów w okresie świątecznym?
Sezon świąteczny to dla większości sklepów – zarówno stacjonarnych, jak i internetowych – czas żniw. Można być pewnym, że w tym roku również klienci wydadzą na prezenty mnóstwo pieniędzy. Rzecz więc nie w tym, co zrobić, żeby klient zrobił większe zakupy, ale jak sprawić, by wybrał naszą markę lub sklep.
Biznes
2021-12-03, 11:41
Dlaczego wyspa to dobry pomysł na biznes?
Własny sklep w galerii handlowej może być marzeniem niejednej osoby. Także wiele już istniejących firm chętnie rozszerzyłoby swoją działalność o obecność w prestiżowym i popularnym miejscu, jednak problemem pozostają wysokie koszty, umowy i kwestie organizacyjne. Rozwiązaniem okazują się wyspy handlowe.
Biznes
2021-11-22, 10:21
Aby wskazać rocznik wina, potrzebny certyfikat
Etykiety na winie mają coraz większe znaczenie dla klientów. Jako że napój Bachusa cały czas zyskuje na popularności, świadomość nabywców również rośnie. Coraz częściej szukają win z określonego szczepu i rocznika.
Biznes
2021-11-19, 12:37
Jak reagować, gdy pracownicy „powodują” konflikty?
Zarządzanie pracownikami w firmach produkcyjnych czy w centrach logistycznych wymaga dziś od menedżerów znacznie lepszych umiejętności komunikacyjnych niż kiedykolwiek wcześniej. W praktyce, próby stosowania starych metod w nowych czasach częściej prowadzą do eskalacji konfliktów niż do ich rozwiązywania.
2021-11-12, 13:29
Jak przekonać kontrahenta do współpracy?
Aby produkt konkretnej firmy trafił do konsumenta, do zakupu trzeba przekonać nie tylko ostatecznego kupującego. Handlowcy z hurtowni często osobiście odwiedzają sklepy, salony kosmetyczne czy serwisy samochodowe, próbując przekonać właścicieli lub pracowników do swojej oferty.
Biznes
2021-11-05, 13:30
Jest praca w Wielkiej Brytanii – ale czy znajdą się chętni?
Wielka Brytania chce ściągnąć 10.000 zagranicznych pracowników, głównie kierowców ciężarówek i obsługę sektora spożywczego. Ma to być sposobem na uniknięcie zapaści przed Bożym Narodzeniem. Czy Polacy potraktują to jako okazję na szybki zarobek?
Biznes
2021-10-25, 13:48
Kiedy tradycyjny magazyn, a kiedy self storage?
Self storage – czyli usługa „samoprzechowywania”, w Polsce wciąż mylnie jest porównywana do magazynów wielkopowierzchniowych. Chociaż wydawać się może, że zarówno pomieszczenia self storage jak i tradycyjne magazyny mają podobne zastosowanie, to różnic jest naprawdę wiele.
Biznes
2021-10-20, 13:06
Wina ekologiczne – jakie certyfikaty?
Wina naturalne, biodynamiczne i organiczne to coraz bardziej znacząca grupa na rynku alkoholi. Co dokładnie oznaczają te określenia i czy przekładają się na smak oraz cenę?
Styl życia
2021-10-08, 13:13
Moda na polskie wino – powrót do tradycji
Choć do niedawna winnice kojarzyliśmy głównie z Francją, Włochami i Hiszpanią, to od kilku lat sami możemy pochwalić się uprawami. Obecnie w Polsce mamy już blisko 600 ha winnic, a ich powierzchnia z roku na rok rośnie.
Biznes
2021-09-30, 18:48
7 popularnych błędów w programach lojalnościowych
Program lojalnościowy może być skutecznym sposobem zachęcenia klientów do częstszych zakupów. Zdarza się jednak, że system lojalnościowy nie działa tak, jak by tego oczekiwali organizatorzy. Najczęściej wynika to z podstawowych zaniedbań.
Biznes
2021-09-24, 12:53
Jakie prezenty w katalogu nagród?
Około 2/3 Polaków deklaruje udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym. A to oznacza, że nawet na tym polu panuje duża konkurencja. Firma, która organizuje własny program, powinna się dobrze postarać, aby oferowane korzyści były naprawdę atrakcyjne. Bez dobrych nagród nie ma co liczyć na sukces.
Biznes
2021-09-02, 09:45
Ogon zakupowy, czyli kosztowne drobiazgi
Co stanowi najbardziej czasochłonną część zamówień w firmach produkcyjnych (i nie tylko)? Nie są to wcale najdroższe, podstawowe materiały czy komponenty. Najbardziej uciążliwe jest zarządzanie tzw. długim ogonem zakupowym, czyli masą drobiazgów – m.in. akcesoriów czy materiałów eksploatacyjnych.
Biznes
2021-08-27, 11:13
W jaki sposób nowe technologie zmieniają biznes?
Globalna pandemia sprawiła, że handel cyfrowy znalazł się w centrum uwagi zarówno klientów biznesowych, jak i konsumentów. Już czas, aby firmy w Polsce i Europie zaczęły lepiej wykorzystywać i integrować nowe technologie, idąc śladami amerykańskich gigantów.
Biznes
2021-08-18, 10:56
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2022.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.