Zapraszamy także na oficjalną stronę Agencji PR EMPEMEDIA: www.empemedia.pl
Jak pandemia wpłynęła na sprzedaż alkoholu?
Czy przez pandemię pijemy więcej? Niekoniecznie. W 2020 r. Polacy zapłacili za zakupy alkoholowe 39,2 mld złotych. To wzrost w stosunku do 2019 r., a jednak nie kupiliśmy większej liczby butelek.
Biznes
2021-05-07, 16:43
Program lojalnościowy – samodzielnie czy we współpracy?
Programy lojalnościowe pomagają zwiększać sprzedaż, a przy tym budują pozytywny wizerunek firmy. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm chce mieć własny program. Ale jak się do tego zabrać?
Biznes
2021-04-29, 13:05
Czy degustacja alkoholu on-line jest legalna?
Ostatni rok nie był łaskawy ani dla lokali gastronomicznych, ani dla organizatorów imprez. Wśród osób pracujących zdalnie popularność zaczęły jednak zyskiwać spotkania integracyjne on-line. Trend podchwycili organizatorzy degustacji alkoholi, proponując nowy wariant spotkania firmowego.
2021-04-27, 15:00
Sprzedaż B2B – z prezentem w pakiecie
Dobry handlowiec to skarb, jednak skuteczność sprzedawcy zależy nie tylko od jego umiejętności, czy osobowości. To, czego potrzebuje, to dobra oferta oraz narzędzia, które motywowałyby kupujących do większych zakupów – jednym z takich rozwiązań mogą być nagrody dla klientów, także tych biznesowych.
Biznes
2021-04-26, 16:37
Co trzeba zrobić, by założyć hurtownię alkoholi?
Mogłoby się wydawać, że hurtownia alkoholi to firma taka sama, jak każda inna. A jednak – nie zupełnie. Chcąc uruchomić hurtownię z piwem, winem, czy whisky, trzeba spełnić więcej formalności i ponieść wyższe koszty niż w przypadku hurtowni z innym asortymentem.
2021-04-26, 15:34
Fotowoltaika, tak – ale co z logistyką?
Panele fotowoltaiczne zyskują w Polsce na popularności w zaskakującym tempie. Wraz z modą na energię słoneczną przybywa także firm zajmujących się sprzedażą oraz instalacją tzw. baterii słonecznych. Pojawiają się jednak przy tym problemy natury logistycznej.
Biznes
2021-04-13, 16:01
Sprzedaż alkoholu – jakie formalności?
Jeśli zamierzasz sprzedawać alkohol musisz uzyskać stosowne zezwolenie. Bez niego nie możesz handlować trunkami ani w sklepie, ani w restauracji. Podpowiadamy, co zrobić, by uzyskać stosowny dokument.
Biznes
2021-03-08, 09:33
Jaki prezent dla kontrahenta i pracownika?
Prezenty wręczane pracownikom stanowią sposób na docenienie ich starań oraz motywację do dalszego zaangażowania na rzecz firmy. Z kolei starannie dobrany prezent wręczany kontrahentowi może być formą podziękowania za współpracę oraz szansą na ocieplenie relacji. Jaki jednak prezent będzie odpowiedni?
Biznes
2021-03-07, 18:12
Brexit szansą dla polskiego biznesu?
Brexit już teraz mocno wpływa na biznes. Brytyjskie firmy, chcąc zapewnić sobie swobodę handlu z Europą, przenoszą się lub zakładają oddziały m.in. w Holandii i Austrii. Na tym trendzie skorzystać mogłaby także Polska.
2021-03-05, 18:00
Zmotywuj handlowców programem z nagrodami
Czy nagrody rzeczowe mogą motywować handlowców? Programy lojalnościowe zazwyczaj kojarzymy z akcjami dla konsumentów. W praktyce jednak systemy motywacyjne dla handlowców mogą opierać się na podobnych zasadach.
Biznes
2021-02-05, 17:00
Własny magazyn, dropshipping czy fulfillment?
Czy prowadząc sklep internetowy potrzebujesz własnego magazynu? Tak naprawdę jest to zaledwie jedna z trzech możliwości. W niektórych sytuacjach faktycznie własny magazyn opłaca się najbardziej, coraz częściej jednak przedsiębiorcy wybierają dropshipping lub fulfillment.
Biznes
2021-01-29, 12:53
Alkohole – w ogniu definicji i przepisów
Przeciętnemu klientowi może się wydawać, że to, jak dany alkohol zostanie nazwany, zależy wyłącznie od „widzimisię” producenta. Tak jednak nie jest, a już wkrótce producentom napojów spirytusowych będzie jeszcze trudniej. W 2021 roku zaczną obowiązywać nowe zasady, jednolite dla całej Unii Europejskiej.
Biznes
2021-01-19, 12:01
Jak poprawić system lojalnościowy?
Dzięki programom lojalnościowym klienci mogą częściej robić zakupy w danym sklepie lub firmie usługowej, a nawet decydować się na zakupy o większej wartości. Co jednak zrobić, jeśli system działa, ale nie wzbudza dużego zainteresowania klientów?
2021-01-07, 12:38
Ostatnia mila w logistyce e-commerce
Można powiedzieć, że ostatnia mila oznacza „tylko” końcowy etap dostarczania towaru do klienta. Jednak w przypadku zakupów internetowych właśnie ten finał okazuje się najbardziej istotny, kosztowny i skomplikowany w całym procesie logistycznym.
Biznes
2021-01-05, 11:03
Czy inwestycja w najem nadal jest opłacalna?
Kupić czy nie kupić? Wynająć czy nie wynająć? Oto jest pytanie! Chwiejna sytuacja epidemiologiczna wpłynęła na wszystkie aspekty życia Polaków. Wiele osób wstrzymuje się z zakupem mieszkań dla siebie, za to nadal kupowane są lokale na wynajem.
Biznes
2021-01-04, 10:55
Grudniowa gorączka w branży alkoholowej
Choć tegoroczne Święta Bożego Narodzenia oraz Sylwestra wielu Polaków spędziło w mniejszym gronie niż zwykle, nic nie wskazuje na to, by miało to znaczący wpływ na wydatki związane z zakupami. Dla firm z branży alkoholowej grudzień pozostaje najważniejszym miesiącem w roku.
Biznes
2020-12-31, 12:11
Jak sprawić, by szkolenie on-line było efektywne?
Szkolenia internetowe nie pojawiły się wraz z COVID-19, jednak ograniczenia wynikające z pandemii przyczyniły się do gwałtownego wzrostu liczby dostępnych szkoleń on-line oraz zainteresowania nimi ze strony uczestników. Dla wielu trenerów okazało się to nie lada wyzwaniem.
2020-12-30, 11:44
Integruj biznes, by sprzedawać więcej
Czy sprzedaż w 2020 roku wygląda inaczej niż w latach ubiegłych? Pandemia przyspieszyła pewne procesy i jeszcze bardziej umocniła niektóre trendy, przez co firmy musiały szybciej dostosować się do zmian. Cyfryzacja, wielokanałowość i integracja różnych procesów to hasła, które nie pojawiły się nagle, ale stały się jeszcze ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Biznes
2020-11-25, 11:10
COVID-19 i ustawa abolicyjna, a praca za granicą
Obostrzenia związane z pandemią COVID-19 dotykają wszystkich, ale w sposób szczególny tych, którzy wyjeżdżają za granicę w celach zarobkowych. Jakby tego było mało, polskie prawo podatkowe już wkrótce stanie się dla nich wyjątkowo niekorzystne.
Biznes
2020-11-24, 10:48
Lepsze wystąpienia dzięki odkrytym talentom
Im lepiej znamy swoje talenty, tym bardziej spójni i wiarygodni jesteśmy w relacjach z innymi. Świadomość własnych mocnych stron ułatwia wystąpienia publiczne – zarówno w małym gronie, jak i przed dużym audytorium. W ich poznaniu pomóc może test Gallupa.
Biznes
2020-11-17, 11:34
Jakie korzyści dają certyfikaty jakości?
Coraz więcej przedsiębiorstw zabiega o otrzymanie certyfikatu jakości. Posiadanie takiego dokumentu to pewny sposób, by przyciągnąć do siebie wymagających klientów, pragnących nawiązać współpracę z firmami charakteryzującymi się najwyższą jakością produkowanych towarów czy wykonywanych usług.
2020-11-06, 12:42
Czy z powodu kryzysu produkcja wróci do Europy?
Na skutek sytuacji związanej z pandemią COVID-19 od dłuższego czasu wiadome było, że gospodarkę czekają zmiany. Każdy je prognozował, choć nikt nie wiedział jaki kierunek przybiorą. Dziś coraz częściej firmy analizują swój łańcuch dostaw pod kątem bezpieczeństwa i zapewnienia ciągłości. A fabryki położone w odległych częściach świata coraz mniej je zapewniają…
Biznes
2020-11-03, 13:58
Daj się polubić – marka bliższa klientowi
Klienci często pozostają obojętni na tradycyjną reklamę, za to chętnie wybierają marki, które wzbudzają ich sympatię. Mówiąc krótko: kupujemy te, które lubimy. A więź z klientami można budować m.in. dzięki social mediom i programom lojalnościowym.
2020-10-30, 13:00
Lojalny klient – co to oznacza i skąd takiego wziąć?
W biznesie i marketingu niczym mantra powraca hasło „lojalny klient”. Czy jednak często zastanawiamy się nad tym, jakie warunki muszą zostać spełnione, aby kupujący zaszczycił nas swoją lojalnością? I czy możemy coś zrobić, aby tę lojalność wywołać bądź wzmocnić?
Biznes
2020-10-09, 11:56
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.