Zapraszamy także na oficjalną stronę Agencji PR EMPEMEDIA: www.empemedia.pl
Daj się polubić – marka bliższa klientowi
Klienci często pozostają obojętni na tradycyjną reklamę, za to chętnie wybierają marki, które wzbudzają ich sympatię. Mówiąc krótko: kupujemy te, które lubimy. A więź z klientami można budować m.in. dzięki social mediom i programom lojalnościowym.
2020-10-30, 13:00
Lojalny klient – co to oznacza i skąd takiego wziąć?
W biznesie i marketingu niczym mantra powraca hasło „lojalny klient”. Czy jednak często zastanawiamy się nad tym, jakie warunki muszą zostać spełnione, aby kupujący zaszczycił nas swoją lojalnością? I czy możemy coś zrobić, aby tę lojalność wywołać bądź wzmocnić?
Biznes
2020-10-09, 11:56
Alkoholowy luksus – nie pij, kolekcjonuj!
Kolekcjonować można nie tylko dzieła sztuki, ale także alkohol, a szczególnie wino lub whisky. Taka lokata kapitału to pewna inwestycja, odporna na kryzysy, załamania giełdowe, wojny i inflacje. Inwestycja w wysokogatunkowe alkohole to dobry sposób na zabezpieczenie ekonomiczne w formie lokaty kapitału.
Biznes
2020-10-06, 15:45
Jak zmienia się co-packing?
Co-packing to usługa logistyczna, która może być ogromnym ułatwieniem dla firm dostarczających do sklepów lub klientów końcowych zestawy produktów. Obecnie jednak pod pojęciem co-packingu może kryć się znacznie więcej – np. pełna obsługa stojaków z produktami dostarczanymi do sieci handlowych.
Biznes
2020-10-02, 12:28
Marketing nieruchomości – wyróżnij się albo zgiń
Pandemia wpłynęła także na rynek nieruchomości. Jak właściciele mieszkań na wynajem mogą odnaleźć się w tej sytuacji? Powinni jeszcze bardziej zwrócić uwagę na marketing nieruchomości. Po spełnieniu poniższych warunków znalezienie najemcy na pewno się powiedzie.
Biznes
2020-09-30, 17:12
Alkohol przez Internet? Sprzedawcy powinni się przygotować!
O umożliwieniu w Polsce sprzedaży alkoholu przez Internet mówiło się od dawna. Jednak dopiero sytuacja związana z pandemią sprawiła, że grupa posłów złożyła w Sejmie projekt ustawy w tej sprawie. Jeśli zostanie przyjęty, już wkrótce sprzedawcy obudzą się w nowej rzeczywistości. Czy są na nią przygotowani?
Biznes
2020-09-11, 13:05
Program lojalnościowy – jak go wypromować?
Programy lojalnościowe, motywacyjne, czy polecające mogą być bardzo skuteczne, ale pod jednym warunkiem. Ich docelowi odbiorcy muszą wiedzieć zarówno o danym programie, jak i o płynących z niego korzyściach. A to oznacza, że przygotowując dany system, trzeba uwzględnić także jego promocję.
Biznes
2020-09-01, 11:41
Praca i biznes po kryzysie – które zawody przetrwają?
Sytuacja związana z koronawirusem bardzo mocno wpłynęła na biznes, ale także na organizację pracy. Czas wyciągnąć wnioski i zastanowić się, które z tych zmian będą długotrwałe i jak zmieni się rynek pracy po tym – oby jak najkrótszym – kryzysie.
Biznes
2020-08-25, 12:58
Nagradzaj klientów, którzy polecają Twoją markę
Ludzie, którzy są zadowoleni z zakupionych produktów lub usług, chętnie podzielą się swoimi wrażeniami ze znajomymi. Wykorzystaj to, by zaangażować ich jeszcze bardziej! Program polecający pomaga zwiększyć lojalność obecnych klientów oraz pozyskać wielu nowych.
Biznes
2020-08-14, 14:28
Wino w Polsce zyskuje na popularności
Jak zmieniają się trunkowe zwyczaje Polaków? Od kilku lat w Polsce z roku na rok rośnie sprzedaż wina, w tym także wytrawnego. Jednak największa dynamika wiąże się ze wzrostem sprzedaży win musujących, takich jak prosecco czy cava.
2020-08-10, 12:36
XBS przedłuża umowę w Błoniu
XBS Group pozostaje w Błoniu. Firma przedłużyła umowę na wynajem 20 tys. mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w Hillwood Błonie II.
Biznes
2020-07-23, 12:31
Konflikt w zespole – katastrofa czy szansa?
Gdy w zespole wybucha konflikt, oznacza to wyzwanie zarówno dla pracowników, jak i dla szefa. Co wtedy robić? Przeczekać, czy zdecydowanie wkroczyć do akcji? A może spróbować mediacji? Wybór odpowiedniej strategii może mieć ogromny wpływ na losy zespołu i na atmosferę w całej firmie.
Biznes
2020-07-14, 11:40
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
Najlepsze programy lojalnościowe to takie, które angażują klientów i budują emocjonalny związek pomiędzy marką i jej odbiorcami. A jednak, wiele z nich opiera się na podobnych mechanizmach. Dlatego postanowiliśmy wyodrębnić najlepsze pomysły na programy lojalnościowe i zebrać je w jednym tekście.
Biznes
2020-07-10, 10:45
Alkoholowe trendy po kwarantannie – czego się spodziewać?
Zdejmowanie przez rząd kolejnych obostrzeń związanych z koronawirusem sprawia, że Polacy coraz chętniej odwiedzają restauracje. A ponieważ lato większość z nas spędzi w kraju, branża alkoholowa ma spore nadzieje na poprawę koniunktury.
Biznes
2020-07-07, 11:23
empemedia.biuroprasowe.pl
Trendy w sprzedaży alkoholu w 2020 roku
Jak będzie wyglądać sprzedaż alkoholu w Polsce na koniec 2020 roku? Dane liczbowe dotyczące całego rynku mogą być porównywalne z poprzednimi latami. Różnice mogą jednak dotyczyć rodzajów spożywanego alkoholu.
Biznes
2020-07-02, 11:02
Jak pandemia wpłynęła na rynek alkoholi w Polsce?
Firmy związane z branżą winiarską i spirytusową także odczuwają skutki sytuacji związanej z pandemią COVID-19. Europejskie i krajowe restrykcje spowodowały, że sprzedaż dla gastronomii praktycznie stanęła, natomiast okresowe wzrosty zakupów w sklepach nie zrównoważyły spadków. Czy lato pozwoli nadrobić straty?
Biznes
2020-06-16, 10:23
Jak sprawić, by każdy prezent był trafiony?
Biznes nieodzownie wiąże się z prezentami. Firmy obdarowują pracowników, kontrahentów, czy w końcu – klientów. Aby jednak prezent miał sens, musi być zgodny z tym, czego obdarowywany potrzebuje. Im mniej wiemy o danej osobie, tym większe uzasadnienie dla voucherów.
Biznes
2020-06-09, 13:02
Kawalerki i mikroapartamenty nie boją się kryzysu
Czy wiecie na jakie mieszkania zapotrzebowanie jest ZAWSZE? Na kawalerki. Potrzebują ich studenci, ludzie przyjeżdżający do pracy tymczasowej, a także osoby pracujące w danym mieście przez kilka dni w miesiącu, np. wykładowcy, menedżerowie.
Budownictwo
2020-06-05, 10:23
Jak zmniejszyć skutki kryzysu, działając w branży alkoholowej?
Obostrzenia związane z COVID-19 negatywnie wpłynęły na wiele branż, w tym na branżę alkoholową. Podsumujmy, co właściwie się wydarzyło oraz w jaki sposób importerzy wina oraz napojów spirytusowych mogą próbować ograniczyć swoje straty.
Biznes
2020-06-02, 09:49
Logistyczna tarcza antykryzysowa dla e-commerce
Sytuacja związana z epidemią sprawiła, że duża część sprzedaży przeniosła się do internetu. To z kolei postawiło wiele firm przed nowymi wyzwaniami. Jak zorganizować logistykę, jeśli wzmożone zapotrzebowanie na sprzedaż on-line może być tymczasowe?
Biznes
2020-05-15, 10:12
Alkohol on-line – czy to możliwe?
Klienci przyzwyczaili się, że prawie wszystko mogą zamawiać przez Internet, więc zapewne chętnie kupowaliby w ten sposób również alkohol. Obecnie branża spirytusowa walczy o zmiany w przepisach, ale czy sklepy faktycznie są gotowe na sprzedaż on-line?
Biznes
2020-05-12, 10:56
Motywowanie pracowników poprzez… zakupy
Dobry pracownik to skarb, szczególnie w tak trudnych czasach jak dziś. Jak jednak motywować pracowników w sytuacji, gdy bezpośrednie kontakty w wielu firmach zostały mocno ograniczone?
Biznes
2020-05-05, 13:29
Alkohol przez internet – jak się przygotować?
Przedstawiciele branży spirytusowej dążą do tego, aby sprzedaż alkoholu przez internet w Polsce została jednoznacznie dozwolona. Jednak same zmiany prawne nie spowodują, że wszystkie sklepy staną się automatycznie gotowe na podjęcie konkurencyjnej walki o klienta internetowego. Do tego także trzeba się przygotować.
Biznes
2020-04-30, 14:53
Jak zorganizować pracę zdalną w firmie?
Wielu pracowników z dnia na dzień rozpoczęło pracę zdalną. W nietypowej sytuacji znaleźli się również menedżerowie, którzy muszą zarządzać w sposób zdecydowanie odmienny od dotychczasowego. Jak sobie poradzić z tymi wyzwaniami?
Biznes
2020-04-24, 11:25
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.