Legendarna powieść nareszcie w Polsce!
Ludvik Vaculik uważany jest za jednego z największych pisarzy w historii powojennej literatury czeskiej. Ale jego najważniejsza książka – „Siekiera” – dopiero teraz trafia do polskiego czytelnika.
Kultura
2015-11-02, 11:30
Polska autorka rusza na Zachód
- Wydaję za granicą, bo w Polsce sytuacja jest patologiczna – mówi Katarzyna Mlek i wraz z kanadyjskim agentem rusza na podbój rynku anglojęzycznego. Nie zapomina jednak o polskim czytelniku – wydaniu angielskiemu towarzyszyć będzie polskie wznowienie „Zapomnij patrząc na słońce”.
Kultura
2015-11-02, 11:23
Podłogi antystatyczne czy prądoprzewodzące?
Osobie, która po raz pierwszy spotyka się z określeniem „podłogi prądoprzewodzące”, może się wydawać, że pokrycia takie „kopią” prądem. Jest jednak zupełnie odwrotnie – takie powierzchnie odprowadzają ładunki elektryczne i stają się przez to bardziej bezpieczne.
Budownictwo
2015-10-30, 15:16
Szpilki – jakie obcasy wybrać?
Podobno jako pierwsza buty na wysokich obcasach założyła Katarzyna Medycejska w 1533 roku. Jednak moda na szpilki rozpoczęła się znacznie później, wraz z upowszechnieniem się kina. Szpilki podkreślały kobiecość aktorek, a oglądające je panie chciały dorównać swym seksapilem gwiazdom rangi Marylin Monroe. Gdy miało się szpilki, nie było to takie trudne…
Styl życia
2015-10-30, 15:07
Relacje bez przemocy – nie tylko w biznesie
Tradycyjna komunikacja, z jaką mamy do czynienia w większości firm, zazwyczaj opiera się na wydawaniu poleceń, krytyce, a w skrajnych sytuacjach przybiera postać mobbingu. Ale można inaczej! Coraz większą popularnością cieszy się metoda NVC – model empatycznej komunikacji, który można uznać także za sposób na bardziej uważne życie.
Biznes
2015-10-30, 14:35
facebook
Taki dylemat: jeśli nie możecie czegoś zrobić dobrze, lepiej zrobić to byle jak, czy nie zrobić wcale?
Różne są szkoły. Jedna z nich mówi, że...
Różne są szkoły. Jedna z nich mówi, że...
2015-10-23, 15:30
facebook
Szukasz dobrej książki na temat PR-u? Zdaje się, że ta ma całkiem niezłe recenzje :)
"Jest to jedna z moich ulubionych książek na temat reklamy, a tym samym komunikacji wizerunkowej. Plusy tej książki to: - przedstawienie i uporządkowanie informacji w logiczny i jasny sposób - przystępny język - treść dostosowana do polskich realiów - przyjemne do czytania przykłady - opis zarówno nowoczesnych, jak i tradycyjnych sposobów reklamowania firmy Ja osobiście od kilku lat prowadzę własną firmę i mogę śmiało stwierdzić, że ta książka jest przedsiębiorcom potrzebna i pomocna. Pomaga kreować wizerunek firmy nowoczesnej, a jednocześnie przyjaznej dla klienta."
http://onepress.pl/view/6396c/promoc.htm
"Jest to jedna z moich ulubionych książek na temat reklamy, a tym samym komunikacji wizerunkowej. Plusy tej książki to: - przedstawienie i uporządkowanie informacji w logiczny i jasny sposób - przystępny język - treść dostosowana do polskich realiów - przyjemne do czytania przykłady - opis zarówno nowoczesnych, jak i tradycyjnych sposobów reklamowania firmy Ja osobiście od kilku lat prowadzę własną firmę i mogę śmiało stwierdzić, że ta książka jest przedsiębiorcom potrzebna i pomocna. Pomaga kreować wizerunek firmy nowoczesnej, a jednocześnie przyjaznej dla klienta."
http://onepress.pl/view/6396c/promoc.htm
2015-10-15, 12:40
facebook
100 najbardziej wartościowych marek świata?
Znajdziecie je tutaj :)
Znajdziecie je tutaj :)
2015-10-08, 10:49