Zapraszamy także na oficjalną stronę Agencji PR EMPEMEDIA: www.empemedia.pl
Legendarna powieść nareszcie w Polsce!
Ludvik Vaculik uważany jest za jednego z największych pisarzy w historii powojennej literatury czeskiej. Ale jego najważniejsza książka – „Siekiera” – dopiero teraz trafia do polskiego czytelnika.
Kultura
2015-11-02, 11:30
Polska autorka rusza na Zachód
- Wydaję za granicą, bo w Polsce sytuacja jest patologiczna – mówi Katarzyna Mlek i wraz z kanadyjskim agentem rusza na podbój rynku anglojęzycznego. Nie zapomina jednak o polskim czytelniku – wydaniu angielskiemu towarzyszyć będzie polskie wznowienie „Zapomnij patrząc na słońce”.
Kultura
2015-11-02, 11:23
Podłogi antystatyczne czy prądoprzewodzące?
Osobie, która po raz pierwszy spotyka się z określeniem „podłogi prądoprzewodzące”, może się wydawać, że pokrycia takie „kopią” prądem. Jest jednak zupełnie odwrotnie – takie powierzchnie odprowadzają ładunki elektryczne i stają się przez to bardziej bezpieczne.
Budownictwo
2015-10-30, 15:16
Szpilki – jakie obcasy wybrać?
Podobno jako pierwsza buty na wysokich obcasach założyła Katarzyna Medycejska w 1533 roku. Jednak moda na szpilki rozpoczęła się znacznie później, wraz z upowszechnieniem się kina. Szpilki podkreślały kobiecość aktorek, a oglądające je panie chciały dorównać swym seksapilem gwiazdom rangi Marylin Monroe. Gdy miało się szpilki, nie było to takie trudne…
Styl życia
2015-10-30, 15:07
Relacje bez przemocy – nie tylko w biznesie
Tradycyjna komunikacja, z jaką mamy do czynienia w większości firm, zazwyczaj opiera się na wydawaniu poleceń, krytyce, a w skrajnych sytuacjach przybiera postać mobbingu. Ale można inaczej! Coraz większą popularnością cieszy się metoda NVC – model empatycznej komunikacji, który można uznać także za sposób na bardziej uważne życie.
Biznes
2015-10-30, 14:35
facebook
Taki dylemat: jeśli nie możecie czegoś zrobić dobrze, lepiej zrobić to byle jak, czy nie zrobić wcale?

Różne są szkoły. Jedna z nich mówi, że...
2015-10-23, 15:30
facebook
Szukasz dobrej książki na temat PR-u? Zdaje się, że ta ma całkiem niezłe recenzje :)

"Jest to jedna z moich ulubionych książek na temat reklamy, a tym samym komunikacji wizerunkowej. Plusy tej książki to: - przedstawienie i uporządkowanie informacji w logiczny i jasny sposób - przystępny język - treść dostosowana do polskich realiów - przyjemne do czytania przykłady - opis zarówno nowoczesnych, jak i tradycyjnych sposobów reklamowania firmy Ja osobiście od kilku lat prowadzę własną firmę i mogę śmiało stwierdzić, że ta książka jest przedsiębiorcom potrzebna i pomocna. Pomaga kreować wizerunek firmy nowoczesnej, a jednocześnie przyjaznej dla klienta."

http://onepress.pl/view/6396c/promoc.htm
2015-10-15, 12:40
facebook
100 najbardziej wartościowych marek świata?
Znajdziecie je tutaj :)
2015-10-08, 10:49
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.