Zapraszamy także na oficjalną stronę Agencji PR EMPEMEDIA: www.empemedia.pl
Jak to możliwe, że fałszywe wina trafiają do sprzedaży?
Wino towarzyszy ludzkości od zawsze, a popyt na nie z roku na rok jeszcze rośnie. Niestety, są tacy, którzy próbują to wykorzystać w nieuczciwy sposób, bogacąc się na sprzedaży fałszowanych win.
2022-08-26, 12:03
Jak nie tracić klientów w świecie bez cookies?
Rok 2023 ma oznaczać koniec plików cookies, jakie znamy. Zaostrzone zasady ochrony prywatności sprawiają, że marki nie mogą poprzestawać na zbieraniu anonimowych danych. Dane muszą być przekazywane dobrowolnie i świadomie, a w tym mogą pomóc subskrypcje i programy lojalnościowe.
Biznes
2022-08-19, 12:05
Sprawny co-packing przyspiesza e-commerce
Trzeba być coraz szybszym, coraz sprawniejszym, aby nie zostać w tyle stawki. Nie chodzi tu jednak o sportowy maraton. To sprzedawcy ścigają się między sobą, podczas gdy dopingujący ich klienci krzyczą: „Szybciej! Jeszcze szybciej!”.
Biznes
2022-08-05, 11:27
Już nie tylko wódka. Jakie alkohole wybierają Polacy?
Najpopularniejsze alkohole na świecie to w kolejności: piwo, wino oraz baijiu, czyli chiński odpowiednik wódki. W Polsce, wśród alkoholi mocnych wódka nadal wiedzie prym, ale inne trunki depczą jej po piętach.
Biznes
2022-07-29, 12:55
Po co chodzimy do sklepów, skoro wszystko możemy kupić przez internet?
Wiele się ostatnio pisze i mówi o tym, że e-commerce w Polsce nieustannie rośnie. Nie oznacza to jednak, że przestajemy odwiedzać sklepy stacjonarne! Tyle, że dziś ich rola się zmienia i one także muszą iść z duchem czasu, by pozostały atrakcyjne dla klientów.
Biznes
2022-07-15, 16:47
Jak wzrost cen wpłynie na rynek alkoholi?
Początek roku jak zwykle przyniósł podwyżkę stawek akcyzy na alkohol. Ale na tym się nie skończyło! Wojna w Ukrainie, galopująca inflacja a w konsekwencji wyższe koszty energii i surowców to kolejne przyczyny drożejących alkoholi.
Biznes
2022-07-08, 11:56
Grywalizacja – klienci chcą się bawić
Programów lojalnościowych jest dziś na rynku tak dużo, że kupujący nie są w stanie uczestniczyć we wszystkich. Aby zaangażować klientów, najlepiej skłonić ich do zabawy. Temu właśnie służą mechanizmy określane mianem grywalizacji.
Biznes
2022-07-01, 13:11
Ile wina w winie? Wkrótce będzie to jawne
Choć Unia Europejska wprowadziła przepisy, na mocy których producenci win powinni informować na etykietach o składzie swoich trunków, na butelkach zmian jeszcze nie widać. A przecież w winie znajdziemy nie tylko sfermentowany sok z winogron!
Styl życia
2022-06-10, 12:54
Program lojalnościowy pomoże w czasie inflacji
Od czego zależy zainteresowanie programami lojalnościowymi? Czynników jest wiele, ale kluczowym może być skala osiąganych korzyści. Szalejąca inflacja sprawia, że Polacy szukają oszczędności. A dzięki dobrym programom mogą zaoszczędzić bardzo konkretne kwoty.
Biznes
2022-06-03, 12:28
Z wieży kontrolnej widać więcej – także w biznesie
We współczesnych handlu planowanie zapasów i dostaw jest trudniejsze niż kiedykolwiek. W tym skomplikowanym systemie nie sprawdzi się już tzw. „chłopski rozum”, nawet jeśli dodatkowo jest wspierany przez arkusz kalkulacyjny. Aby mieć pełny obraz sytuacji, potrzebna jest wieża kontrolna.
Biznes
2022-05-26, 13:22
Voucher daje większą prywatność niż nagroda rzeczowa
Dlaczego voucher może być lepszym prezentem niż smartwatch czy czajnik? W tym przypadku klient lub pracownik sam wybiera sobie nagrodę, nikogo o tym nie informując. Jedną z korzyści jest więc większa prywatność.
Biznes
2022-05-20, 13:47
Jak wojna w Ukrainie wpływa na logistykę?
Wydarzenia w Ukrainie mają tragiczne konsekwencje przede wszystkim dla mieszkańców tego kraju. Ale skutki gospodarcze z czasem będą coraz bardziej odczuwane także w Polsce i w innych krajach Unii Europejskiej. Wybuch wojny miał natychmiastowy wpływ na logistykę i zerwanie łańcuchów dostaw.
Biznes
2022-05-13, 12:47
Ekologia w biznesie bez eko-ściemy
Marki, które działają odpowiedzialnie, wzbudzają zaufanie i przyciągają klientów. Ważne jednak, aby akcje dotyczące chociażby ekologii nie były oparte na pozorach. Jeśli klienci odkryją eko-ściemę, dla firmy może to oznaczać ogromne straty – nie tylko wizerunkowe.
2022-05-06, 12:39
Programy lojalnościowe konkurują dostawami
Udział w programach lojalnościowych rzadko porównujemy do zakupów. Jednak z punktu widzenia organizatora różnice są niewielkie. W programie dla klientów także trzeba zadbać o zaopatrzenie, magazynowanie i dostawy. A od sprawności tych operacji zależy zadowolenie uczestników.
Biznes
2022-04-15, 12:29
6 trendów związanych z winem w 2022 roku
Wydatki Polaków na wino rosną z roku na rok, a wg wstępnych szacunków, w 2021 roku przekroczony został pułap 6 mld zł. Wraz z rosnącą popularnością wina można zauważyć także inne trendy, w tym jeden główny – wybierając butelki, nie kierujemy się już wyłącznie ceną.
Styl życia
2022-04-08, 13:04
E-fulfilment – jeszcze szybszy e-commerce
Sklepy przestały konkurować ze sobą wyłącznie towarem i ceną. W drugiej dekadzie XXI wieku klient robi zakupy na odległość, a jednocześnie oczekuje, że przesyłkę otrzyma już następnego dnia. Znajomość handlu, takiego, jakim był on w poprzednich dziesięcioleciach, już nie wystarczy w obliczu nowych wyzwań.
Biznes
2022-04-01, 17:41
Jak rozwija się rynek polskich win?
Z roku na rok mamy w Polsce coraz więcej winnic! Nowe przepisy sprzyjają małym producentom wina, a Polacy chętnie uczestniczą w degustacjach oraz innych wydarzeniach organizowanych przez winiarzy. Może więc stoimy u progu „rewolucji” i już wkrótce nastanie prawdziwa moda na polskie wino?
Biznes
2022-03-15, 14:22
6 sposobów, aby firma była odporniejsza na kryzysy
Obecnie przedsiębiorstwa muszą radzić sobie z ogromną niepewnością. Za nami dwa lata pandemii, a przed nami skutki szalejącej inflacji i zmian podatkowych. To, co mogą robić firmy, by uodpornić się na przyszłe kryzysy, to m.in. dążyć do lepszej organizacji procesów produkcji, transportu i magazynowania.
Biznes
2022-03-11, 11:51
Jakie benefity i programy zmotywują pracowników?
Programy lojalnościowe zwykle kojarzą się z akcjami dla klientów. Jednak po niewielkiej modyfikacji, na podobnych zasadach możemy oprzeć program motywacyjny dla pracowników. Pracownicy również mogą zbierać punkty i odbierać nagrody, choć oczywiście możliwości jest znacznie więcej.
Biznes
2022-03-09, 10:05
Co zmieni nowa ustawa winiarska?
Już wkrótce wejdzie w życie nowa ustawa o wyrobach winiarskich, która ma kompleksowo uregulować kwestie dotyczące produkcji win, ale także innych wyrobów alkoholowych, takich jak miody czy cydry. Czy ustawa okaże się ułatwieniem dla producentów?
Biznes
2022-02-17, 17:53
15 trendów w marketingu w 2022 roku
Jakie trendy są na fali wznoszącej w marketingu na początku 2022 roku? W jakim kierunku warto patrzeć, by znaleźć inspirujące możliwości? Oto 15 trendów, które mogą okazać się kluczowe w działaniach marketingowych wielu firm w najbliższych miesiącach.
Biznes
2022-02-11, 17:21
Programy lojalnościowe w 2022 r. – jakie są trendy?
Programy lojalnościowe idą z duchem czasu. Niegdyś kojarzyły się z papierowymi katalogami ze stacji paliw, teraz o wiele częściej mają postać wszechstronnych aplikacji. Jakie trendy przybiorą na sile w 2022 roku?
Biznes
2022-02-04, 12:26
Jak pandemia wpłynęła na rynek alkoholi?
Pandemia towarzyszy nam już drugi rok i choć tego nie chcemy, oddziałuje na nasze życie. Zmniejszenie liczby hucznych imprez wpłynęło na trendy zakupowe. Jednak na rynek alkoholi miały wpływ i inne czynniki – zarówno prawne, jak i pogodowe. Co się zmieniło i czego możemy się spodziewać w 2022 roku?
Biznes
2022-01-21, 13:18
Program lojalnościowy w małej firmie – w 6 krokach
Firmę tworzą pracownicy, jednak utrzymują klienci. Bez nich nasz biznes nie istnieje. Dlatego tak ważne jest zarówno pozyskiwanie nowych, jak i zatrzymanie dotychczasowych kupujących. Te dwa cele można połączyć w jedno za pomocą programu lojalnościowego.
Biznes
2022-01-14, 13:14
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.