Zapraszamy także na oficjalną stronę Agencji PR EMPEMEDIA: www.empemedia.pl
Jak przygotować kartę win dla restauracji?
Dobrze skonstruowana karta win jest niezmiernie ważnym elementem każdej restauracji. Interesujące wina mogą przyciągać gości i pozytywnie wpływać na rentowność lokalu. Na co zwrócić uwagę przygotowując kartę win?
Biznes
2023-04-03, 16:01
6 pomysłów dla biznesu na czas kryzysu
Choć czasy mamy trudne, większość firm wciąż radzi sobie całkiem nieźle, a są i takie, które szukają okazji do dalszego rozwoju. Co mogą zrobić, by przejść przez obecny kryzys bez większych problemów? Szukanie oszczędności to nie jedyne rozwiązanie.
Biznes
2023-03-31, 11:43
Jak zmotywować handlowca?
Tęgie umysły głowią się nieustannie, jak sprawić, by handlowcy uzyskiwali lepsze wyniki sprzedaży. W tej pracy niezwykle ważne jest zaangażowanie i inicjatywa samego pracownika, stąd popularność rozmaitych systemów premiowania i motywowania. Co można zrobić, by handlowcowi chciało się bardziej?
Biznes
2023-03-10, 12:22
Praca bez znajomości języka – czy to możliwe?
Znajomość języków obcych z pewnością ułatwia znalezienie pracy za granicą. Czy jednak koniecznie musimy znać język kraju, w którym zamierzamy pracować? Okazuje się, że nie jest to warunek niezbędny.
Biznes
2023-03-07, 12:27
Co zmienia się w prawie dla branży alkoholowej?
Zmiany w stawkach akcyzy tradycyjnie wchodzą w życie wraz z nowym rokiem. Ale 2023 rok dla firm z branży alkoholowej oznacza wiele więcej zmian prawnych. Niektóre zresztą będą istotne także dla przedsiębiorców z innych branż.
Biznes
2023-03-06, 12:28
Frontem do klienta – czym kuszą sklepy?
Dlaczego w sklepach stacjonarnych tak wiele spotykamy rozmaitych reklam, wysepek z produktami lub innych ekspozytorów produktów? Ponieważ właśnie tam rozgrywa się ostateczna bitwa o portfele klientów. A do tej walki coraz częściej zaprzęgana jest nowoczesna technologia!
Biznes
2023-03-03, 12:08
Po czym poznać, że program lojalnościowy odniósł sukces?
Wiele firm organizuje dla swoich klientów programy lojalnościowe. Nie oznacza to jednak, że każdy taki system jest równie udany. Aby ustalić czy faktycznie odniósł sukces, trzeba to odpowiednio zmierzyć.
Biznes
2023-02-10, 12:15
Jak cyfrowy ślad może wpłynąć na twoją karierę?
Wszystko, co opublikujesz w internecie, może mieć swoje konsekwencje. Niektóre aktywności mogą pomóc w znalezieniu nowej pracy, ale są i takie, które mogą okazać się przeszkodą. Co możesz zrobić, aby przejąć kontrolę nad swoim śladem cyfrowym?
Biznes
2023-02-09, 17:31
10 trendów związanych z alkoholem w 2023 roku
Na rynku alkoholowym co i raz pojawiają się nowości, z których niektóre przeobrażają się w trendy. Wybraliśmy kilka produktów i zjawisk, które mają szansę mocno zaistnieć właśnie w 2023 roku!
Biznes
2023-02-03, 15:07
Co się dzieje, zanim paczka trafi do klienta?
Jaką drogę przebywa produkt, zanim trafi do rąk klienta? Na co dzień rzadko się nad tym zastanawiamy i przeważnie nie musimy. Dobrze jednak mieć świadomość tego, jak wiele kroków wiąże się z dostawą każdej kolejnej paczki.
Biznes
2023-01-30, 12:56
Wino musujące – modne nie tylko w karnawale
Z roku na rok rośnie popularność win musujących. Dotychczas kojarzone głównie z okresem karnawałowym, na stałe wkroczyło do życia Polaków. Co ciekawe, także w sezonie letnim. Czemu bąbelki zawdzięczają tak wielką popularność?
Biznes
2023-01-05, 14:07
Kupują wino, ale go nie piją – inwestowanie w wino
Większość ludzi, którzy kupują wino, chce go spróbować. Są jednak i tacy, którzy na wino wydają grube pieniądze, a potem nawet nie oglądają kupionych butelek. Wolą wybrać wino niż akcje, bo fermentowany napój z winogron może przynieść większe zyski, na dodatek nieopodatkowane!
Biznes
2022-12-22, 13:29
Czy warto personalizować prezenty dla pracowników?
Okres świąteczny to również w firmach czas podsumowań oraz spotkań z pracownikami. W wielu organizacjach rozdawane są paczki, a czasem też nagrody finansowe. A gdyby tak spersonalizować prezenty i każdemu pracownikowi podarować coś innego?
Biznes
2022-12-21, 15:00
Jak usprawnić logistykę (nie tylko) przed świętami?
Co jest najgorsze w prowadzeniu biznesu? Pomijając podatki i niespójne przepisy, dużym problemem bywa również sezonowość. I mowa nie tylko o hotelach, gastronomii, czy sprzedaży choinek. Zmienność popytu w ciągu roku to standard także w wielu sklepach internetowych i nie tylko.
Biznes
2022-12-21, 14:40
Profilowanie klientów – czemu służy i czy jest legalne?
Klienci – choć zazwyczaj nie zdają sobie z tego sprawy – są bardzo często dzieleni na segmenty i profilowani. Firmy robią to do celów analitycznych, ale i marketingowych. Ostatecznym celem jest lepsze dopasowanie oferty do potrzeb konkretnych grup klientów, a w konsekwencji – większa sprzedaż.
Biznes
2022-12-09, 10:22
Jak firma może dbać o pracowników?
Po co firma ma dbać o dobre relacje z pracownikami? Po co ma dążyć do zwiększania ich satysfakcji z pracy? Tak naprawdę nie ma jednego powodu – jest ich wiele. Wszystkie jednak da się podsumować bardzo krótko: bo to się opłaca!
Biznes
2022-12-02, 13:42
Jakie wina kupują Polacy? Także niemieckie i czeskie!
Kiedy myślimy o krajach winiarskich, na myśl przychodzą nam takie państwa jak Francja, Włochy, czy Hiszpania. Gdy jednak spojrzymy na wybory zakupowe Polaków, okaże się, że bardzo chętnie sięgamy także po wina z Gruzji, Mołdawii, a nawet z Niemiec i z Czech.
Biznes
2022-11-21, 10:35
Kafeteryjne motywowanie pracowników – na czym polega?
Żadna dodatkowa nagroda nie zastąpi wynagrodzenia finansowego, niezbędnego do zaspokojenia potrzeb pracownika oraz jego rodziny. Uczciwa pensja to podstawa, ale z drugiej strony, w dłuższej perspektywie nie zwiększa motywacji. Kafeteryjny system wynagrodzeń może przynieść dużo lepsze efekty.
Biznes
2022-11-10, 11:07
Czy Turcja zastąpi Chiny? Kryzys wymusza zmiany w biznesie
Pierwsza przyszła pandemia. Choć mocno dotknęła gastronomię i hotelarstwo, to niektóre branże, np. logistyka i e-commerce, potrafiły zmienić to zagrożenie w sukces. Potem jednak przyszły plagi kolejne: wojna w Ukrainie, inflacja i kryzys energetyczny… Co to oznacza dla biznesu?
2022-10-28, 10:23
Jak wejść do sieci handlowej?
Zdecydowana większość producentów i importerów żywności oraz tzw. chemii domowej jest obecna lub chciałaby zaistnieć w popularnych sieciach handlowych. Korzyść jest oczywista – stały dostęp do ogromnej rzeszy konsumentów. By to jednak było możliwe, trzeba spełnić surowe wymagania jakościowe, organizacyjne, a nawet logistyczne.
Biznes
2022-10-20, 14:59
Marketing i programy lojalnościowe warto zautomatyzować
Obsługa klienta jest niezwykle czasochłonna, ale to nie jedyny powód, by w biznesie zacząć wykorzystywać automatyzacje. Sprawdzą się one także w marketingu, a nawet w programach lojalnościowych.
Biznes
2022-10-13, 17:52
Jak zmienia się branża tytoniowa w Polsce
Polska branża tytoniowa jest drugą co do wielkości w UE! Tyle, że polscy producenci koncentrują się na tradycyjnych papierosach, a wśród palaczy nastąpiła technologiczna rewolucja. Czy prawo za nią nadąża?
Biznes
2022-09-30, 11:31
Średnie firmy też chcą eko-transformacji
Przyzwyczailiśmy się już do tego, że duże, międzynarodowe korporacje prowadzą działania z obszaru CSR. Ale idee związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu obecnie są coraz popularniejsze także w mniejszych przedsiębiorstwach. One także przeprowadzają eko-transformacje.
Biznes
2022-09-16, 12:00
Jak sprzedawać więcej? Stwórz program partnerski
Firmy prowadzą sprzedaż rozmaitymi kanałami – poprzez strony internetowe, placówki, czy też z pomocą handlowców w terenie. Ale jest jeszcze jeden sposób na zwiększenie sprzedaży. Program partnerski pozwala skorzystać z pomocy osób z zewnątrz, a więc bez powiększania zespołu handlowców.
Biznes
2022-09-02, 15:42
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.