Zapraszamy także na oficjalną stronę Agencji PR EMPEMEDIA: www.empemedia.pl
Nagradzaj klientów, którzy polecają Twoją markę
Ludzie, którzy są zadowoleni z zakupionych produktów lub usług, chętnie podzielą się swoimi wrażeniami ze znajomymi. Wykorzystaj to, by zaangażować ich jeszcze bardziej! Program polecający pomaga zwiększyć lojalność obecnych klientów oraz pozyskać wielu nowych.
Biznes
2020-08-14, 14:28
XBS przedłuża umowę w Błoniu
XBS Group pozostaje w Błoniu. Firma przedłużyła umowę na wynajem 20 tys. mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w Hillwood Błonie II.
Biznes
2020-07-23, 12:31
Konflikt w zespole – katastrofa czy szansa?
Gdy w zespole wybucha konflikt, oznacza to wyzwanie zarówno dla pracowników, jak i dla szefa. Co wtedy robić? Przeczekać, czy zdecydowanie wkroczyć do akcji? A może spróbować mediacji? Wybór odpowiedniej strategii może mieć ogromny wpływ na losy zespołu i na atmosferę w całej firmie.
Biznes
2020-07-14, 11:40
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
Najlepsze programy lojalnościowe to takie, które angażują klientów i budują emocjonalny związek pomiędzy marką i jej odbiorcami. A jednak, wiele z nich opiera się na podobnych mechanizmach. Dlatego postanowiliśmy wyodrębnić najlepsze pomysły na programy lojalnościowe i zebrać je w jednym tekście.
Biznes
2020-07-10, 10:45
Alkoholowe trendy po kwarantannie – czego się spodziewać?
Zdejmowanie przez rząd kolejnych obostrzeń związanych z koronawirusem sprawia, że Polacy coraz chętniej odwiedzają restauracje. A ponieważ lato większość z nas spędzi w kraju, branża alkoholowa ma spore nadzieje na poprawę koniunktury.
Biznes
2020-07-07, 11:23
empemedia.biuroprasowe.pl
Trendy w sprzedaży alkoholu w 2020 roku
Jak będzie wyglądać sprzedaż alkoholu w Polsce na koniec 2020 roku? Dane liczbowe dotyczące całego rynku mogą być porównywalne z poprzednimi latami. Różnice mogą jednak dotyczyć rodzajów spożywanego alkoholu.
Biznes
2020-07-02, 11:02
Jak pandemia wpłynęła na rynek alkoholi w Polsce?
Firmy związane z branżą winiarską i spirytusową także odczuwają skutki sytuacji związanej z pandemią COVID-19. Europejskie i krajowe restrykcje spowodowały, że sprzedaż dla gastronomii praktycznie stanęła, natomiast okresowe wzrosty zakupów w sklepach nie zrównoważyły spadków. Czy lato pozwoli nadrobić straty?
Biznes
2020-06-16, 10:23
Jak sprawić, by każdy prezent był trafiony?
Biznes nieodzownie wiąże się z prezentami. Firmy obdarowują pracowników, kontrahentów, czy w końcu – klientów. Aby jednak prezent miał sens, musi być zgodny z tym, czego obdarowywany potrzebuje. Im mniej wiemy o danej osobie, tym większe uzasadnienie dla voucherów.
Biznes
2020-06-09, 13:02
Jak zmniejszyć skutki kryzysu, działając w branży alkoholowej?
Obostrzenia związane z COVID-19 negatywnie wpłynęły na wiele branż, w tym na branżę alkoholową. Podsumujmy, co właściwie się wydarzyło oraz w jaki sposób importerzy wina oraz napojów spirytusowych mogą próbować ograniczyć swoje straty.
Biznes
2020-06-02, 09:49
Logistyczna tarcza antykryzysowa dla e-commerce
Sytuacja związana z epidemią sprawiła, że duża część sprzedaży przeniosła się do internetu. To z kolei postawiło wiele firm przed nowymi wyzwaniami. Jak zorganizować logistykę, jeśli wzmożone zapotrzebowanie na sprzedaż on-line może być tymczasowe?
Biznes
2020-05-15, 10:12
Alkohol on-line – czy to możliwe?
Klienci przyzwyczaili się, że prawie wszystko mogą zamawiać przez Internet, więc zapewne chętnie kupowaliby w ten sposób również alkohol. Obecnie branża spirytusowa walczy o zmiany w przepisach, ale czy sklepy faktycznie są gotowe na sprzedaż on-line?
Biznes
2020-05-12, 10:56
Motywowanie pracowników poprzez… zakupy
Dobry pracownik to skarb, szczególnie w tak trudnych czasach jak dziś. Jak jednak motywować pracowników w sytuacji, gdy bezpośrednie kontakty w wielu firmach zostały mocno ograniczone?
Biznes
2020-05-05, 13:29
Alkohol przez internet – jak się przygotować?
Przedstawiciele branży spirytusowej dążą do tego, aby sprzedaż alkoholu przez internet w Polsce została jednoznacznie dozwolona. Jednak same zmiany prawne nie spowodują, że wszystkie sklepy staną się automatycznie gotowe na podjęcie konkurencyjnej walki o klienta internetowego. Do tego także trzeba się przygotować.
Biznes
2020-04-30, 14:53
Jak zorganizować pracę zdalną w firmie?
Wielu pracowników z dnia na dzień rozpoczęło pracę zdalną. W nietypowej sytuacji znaleźli się również menedżerowie, którzy muszą zarządzać w sposób zdecydowanie odmienny od dotychczasowego. Jak sobie poradzić z tymi wyzwaniami?
Biznes
2020-04-24, 11:25
Czy rynek nieruchomości na wynajem czeka kryzys?
Czy osoby inwestujące w nieruchomości mają się czego obawiać w kontekście pandemii i związanego z nim kryzysu gospodarczego? Jaka prognoza dotyczącą inwestycji w mieszkania przeznaczone na wynajem jest najbardziej prawdopodobna?
Biznes
2020-04-17, 11:29
Zaskocz kontrahenta prezentem
Biznes i dyplomacja są nierozerwalnie związane z wręczaniem sobie prezentów. Nadchodząca Wielkanoc może być miłą okazją, aby sprawić niespodziankę kontrahentowi.
Biznes
2020-04-03, 10:53
Jak szybko wprowadzić alkohol na rynek?
Wprowadzanie na polski rynek wina, piwa lub innego alkoholu przywiezionego z zagranicy to proces skomplikowany i wymagający spełnienia wielu procedur. Istnieje jednak sposób, aby go uprościć, chociażby przez naklejenie banderol dopiero w Polsce.
Biznes
2020-03-13, 13:13
Czego oczekują uczestnicy od programów lojalnościowych?
Polacy chętnie uczestniczą w rozmaitych programach lojalnościowych. A wybór jest ogromny – coraz więcej firm oferuje programy przeznaczone dla konsumentów, ale także dla pracowników oraz dla kontrahentów (klientów biznesowych).
Biznes
2020-03-03, 11:12
Nowoczesna rekrutacja – jak skutecznie pozyskać pracownika?
Obecnie, kiedy mamy do czynienia z rynkiem pracownika, firmy rekrutacyjne i działy HR muszą włożyć mnóstwo wysiłku, aby przyciągnąć właściwych kandydatów. Na szczęście pewnym ułatwieniem mogą być nowoczesne narzędzia, w tym także media społecznościowe.
Biznes
2020-02-25, 10:36
Wirtualne prezenty – realne przeżycia
Nagrody zwiększają lojalność klientów, są również skuteczną formą motywowania pracowników. Doceniać można jednak nie tylko za pomocą gratyfikacji finansowych, czy też typowych nagród rzeczowych. Skuteczna nagroda to taka, która wywołuje emocje.
Biznes
2020-02-07, 13:45
Ekologiczna firma dzięki przemyślanej logistyce
Łatwo powiedzieć: „bądź bardziej ekologiczny”. Ale co to właściwie znaczy? Można zakładać, że zarówno menedżerowie, jak i pracownicy wielu firm nie mieliby nic przeciwko temu, aby podjąć dodatkowy wysiłek na rzecz środowiska. Brakuje jednak wiedzy czy też pomysłów na temat tego, od czego można by było zacząć. Być może ten tekst okaże się inspiracją.
Biznes
2020-02-05, 14:32
Program lojalnościowy – dobry plan na nowy rok
U progu nowego roku wiele osób przygotowuje listę postanowień, również tych dotyczących rozwoju firmy. A gdyby tak nowy rok rozpocząć od wdrożenia programu lojalnościowego? Tego typu program może być skierowany nie tylko do klientów, ale także do pracowników lub kontrahentów.
Biznes
2020-01-10, 10:14
Okres świąteczno-noworoczny – żniwa dla branży alkoholowej
Polacy najwięcej alkoholu kupują w grudniu – w 2018 roku 10% rocznej sprzedaży w Polsce (wynoszącej blisko 37 mld zł), osiągnięto właśnie w ostatnim miesiącu roku. Jednak firmy, które chcą zbierać żniwa w okresie świąteczno-noworocznym, muszą przygotować się z dużym wyprzedzeniem.
Biznes
2020-01-03, 12:03
Logistyka obejmuje coraz więcej usług
Logistyka dynamicznie się zmienia, a zmiany te związane są z rozwojem handlu i rynku e-commerce. Jeszcze nie tak dawno z nowoczesnością kojarzony był system 3PL – dziś coraz częściej mówi się o 4PL, a nawet o 5PL. Co oznaczają te skróty i dlaczego są ważne dla firmy podejmującej współpracę z operatorem usług logistycznych?
Biznes
2019-12-20, 11:58
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies